Friday, December 3, 2010

Shopping!



Anyway, everytime I tgk my buku ASB, rasa nak nangis. Takper, Insya Allah after this I will top up like crazy. Now, updates untuk my shopping..



HANTARAN FOR HIM





  • 1.Jam Tangan  Dah lame settle!
  • 2. Kasut - tak jadi.. ganti ngan  Bunga Rampai!
  • 3. Baju & Seluar  Bagi Jersey MU :) He loike!!
  • 4. Wallet & Belt    Beli kat Sogo! Settle!
  • 5. Toiletries/ Perfume Set Both of us like the Dunhill Blue smell! Ahh.. Settle!
  • 6. Al- Quran (ini dalam to buy list this weekend)
  • 7. Cincin Suasa (beli bulan January 2010)
  • 8. Chocolate/ Cake (Tak usha lagi.. Maybe next year!)
  • 9. Sireh (Idea dah ade.. :) )






HANTARAN FOR HER

  • 1. Wang Hantaran --:)
  • 2. Handbag   I decided not to have shoes sebab nanti got Al-quran atas tray jugak. Untuk menjaga hati the elders... Nak guner voucher laa :)
  • 3. Perfume Set - Done :)
  • 4. Makeup Set - I like this very very much!!  Done
  • 5. Al-Quran - (ini dalam to buy list this weekend)
  • 6. Chocolate/ Cake - my Fiance punyer part!
  • 7. Sireh - my Fiance punyer part!

I have yet to figure out how i'm going to do the hantarans. Maybe I could use plates (yang akan diguna pakai nanti) or just go ahead with the bantal? Tgk dulu...
Ok, itu untuk hantaran! :) Next post is about the rest of my preparation ya!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers